Sayfalar

KIZLARIM BÜYÜYOR

Lilypie Waiting to Adopt tickers Lilypie Waiting to Adopt tickers

HOŞGELDİNİZ.......

Blogumuzu ziyaret ederek bizi yalnız bırakmadığınız için kocaman teşekkürler, tekrar misafirimiz olmanız dileğiyle;

4 Kasım 2008 Salı

Arabadaki Muhabbetler

Akşam Fatma Naz' alıp eve dönerken arabada yapılan muhabbetlere bayılıyorum. Ben,
-Kızım günün nasıl geçti? diye soruyorum.
Fatma Naz yüksek sesle,
- İyiiiiii
Sonra onu koltuga oturtup kemerini baglayınca bizim gönüllü polis memuru başlıyor,
-Anne şende kemeyini tak
-Tamam kızım hatırlattıgın için teşekkürler taktım.
Sırada babası var,
-Babaaa şende kemeyini tak. (babayı uzatarak söylüyor)Babada aynen,
-Tamam kızım taktım.
Yol boyunca bizim kontrol memuru,
-Anne kemeyini taktin mi? Baba kemeyini taktin mi? diye sorular soruyor.
Bu arada geçen hafta ki yazımda Fatma Naz'ın daha tam olarak soru cümlesi kuramadığını yazmışım. Bu hafta Maşaallah süper soru cümleleri kuruyor. Yalnız "ı" yerine" i " koyuyor. Heralde haftaya onuda düzeltir. Şu çocuklar ne kadar hızlı gelişiyor ve değişiyor değil mi? Şu blogda olmasa nasıl takip edecektik ki değişmeleri.

8 yorum:

çise ve annesi... dedi ki...

çocuklar en büyük neşe kaynağımız en kötü durumda bile yüzümüze gülücükler katıyorlar...

Selma dedi ki...

Evet bencede.Bir çocuğun hayatımızı bu kadar değiştireceğini düşünmezdim.İki tane olduğunu düşünsene

Ayşe dedi ki...

yerim ben o gonullu polis memuresini yaaa...afferim Fatmanaz a ve bu bilincin olusmasi icin ozen gosterdiginiz icin tebrik ederim canim sizi de ;)

Ayşe dedi ki...

nee iki mi dedin selmaaa? yoksa yoksaaaa ;P

ZEZE İLE UCİ dedi ki...

çokk tatlı ya maşllah allah bağışlasın sevglier

ZEZE İLE UCİ dedi ki...

memnun oldum tanıştığımıza bende blogunu zevkle okudum görüşmek üzeree

Şekerci Butik dedi ki...

selam,

maşallah Fatma Naz'a konuştuklarını kurduğu cümleleri okudukça ağzım açık kaldı resmen..maşallah maşallah diyelim..gerçekten yaşının bayağa bayağa ilerisinde konuşma yeteneği var.yaş takvimin olmasa yazdıklarından bu çocuğun 3 yaş civarlarında olduğunu söylerdim..

oğlumla oysaki aralarında 4 gün var..metehan daha ikili kelimelerde..

maşallah diyelim tekrar.
sorunu blogumda yanıtladım canım..

sevgiler,

уαѕємin... dedi ki...

maaşallahh kuzuya dillerine kurban :)