Sayfalar

KIZLARIM BÜYÜYOR

Lilypie Waiting to Adopt tickers Lilypie Waiting to Adopt tickers

HOŞGELDİNİZ.......

Blogumuzu ziyaret ederek bizi yalnız bırakmadığınız için kocaman teşekkürler, tekrar misafirimiz olmanız dileğiyle;

19 Ocak 2009 Pazartesi

Mim

Periliçe Zeynep Ela'nın annesi Nurcan beni mimlemiş. Aslında ilk mimlediği gün farkettim ama mim konusunu biraz düşüneyim dedim ve düşündüm.

Konumuz sevdiğiniz mekanlar.

Benim en çok sevdiğim mekanlar biraz genel olacak ama huzur bulduğum her yer. Bazen çok sevdiğim bir mekan en nefret ettiğim mekan olabiliyor. Bazende tam tersi. O yüzden şurayı ya da burayı çok seviyorum diye bişey diyemiyorum. Nerde ne zaman huzurluysam orası çok kötü bir yerde olsa benim en sevdiğim mekan olabiliyor.

Nurcancığım benide unutmadığın için sana çok teşekkür ediyorum. Şu dönem monoton geçen hayatımda beni biraz düşünmeye sevk ettin.İyiki varsın blog arkadaşlığı..............

11 yorum:

ZEZE İLE UCİ dedi ki...

bencede iyiki var blog arkadaşlığı renkli günlerrr bizim için .. heyecanla okuyorum herşeyi valla tşk edermi arkadaşım...

gülücüklerim benim dedi ki...

Canım Konya hakkında yazdıkların için teşekkürler, Konya'da kalacak yer sorunumuz yok, bende düğün -nişan olaylarında ayrıntıları severim doğrusu, etli ekmeğini çok merak ediyorum zaten ilgin için çoookkkk teşekkürler.

disal dedi ki...

selmacım içini döktüğün,duygularını paylaştığın çok güzel bir bloğun var...

senin minikkuşunu öpüyorum..ve senide....

sevgiler...

aybike-eren dedi ki...

Merhabalar;
Tesadüf eseri blogunuzu keşfettim.Ablamın kızıyla aynı gün doğmuş Fatma Naz.Ablamla uzak olduğumuzdan Elif Nur da böyledir ,şunları yapıyordur diye içimden geçirdim blogunuzda gezinirken.
artık takipteyiz sizi.
sevgiler.

Paşa dedi ki...

insanın ruh haline göre değişiyor sanırım kişinin sevdiği yerler bende öyleyim nedense...

ürgüplü dedi ki...

canım benim blog dünyasına iyi girdin...sana iyi oldu sanırım.bende düşünmüyo değilim ama çok vaktim yok biliyorsun.sana güzel sanal günler dilerim...miniği öptüm...

Ayşe dedi ki...

selmacigim yazmiyosun ama sIk yaa..ozledim seni, yarin goruselim insallah...

cok haklisin, mekanlarin bizim icin onemi insanin ruh haline gore sekilleniyor kesinlikle bence de...

Derya kuzuları bunlar dedi ki...

çok sık yazmıyorsunuz galiba.biz merak ediyoruz neler yapığınızı.
sevgiler

derya dedi ki...

Selma'cım teşekkür ederim canım bende anne tarafından Rizeliyim öptüm...

.nisanur.hatice. dedi ki...

merhaba blogunuzu yeni farkettim,allah bağışlasın evladınızda,çok tatlı.dikkatimi çekme sebebiniz rizede yaşamanız birazda.
ben rizeliyim pazarlı kardeşim 5 aydır rizede yaşıyor eşinin işi nedeniyle oraya taşındılar ve şimdi 4,5 aylık hamile inş karşılaşır tanışırsınız sevgiler.takipteyim bundan sonra :D

.nisanur.hatice. dedi ki...

sizide beklerim .