Sayfalar

KIZLARIM BÜYÜYOR

Lilypie Waiting to Adopt tickers Lilypie Waiting to Adopt tickers

HOŞGELDİNİZ.......

Blogumuzu ziyaret ederek bizi yalnız bırakmadığınız için kocaman teşekkürler, tekrar misafirimiz olmanız dileğiyle;

5 Şubat 2009 Perşembe

Doğum Günün Kutlu Olsun Yakışıklı

Bu gün liseden arkadaşım Fatma'nın oğluşunun 7. yaş günü. Onun doğum gününü kutluyor ve Rize'den Nevşehir'e kocaman öpücükler gönderiyoruz.
***
*

*

***

Fatmacığım biraz önce Mümine'yle konuştum yazın Ayşe ve Fidan'ın geleceğini duyunca haber ver belki bizde geliriz dedi. Ona göre iyi düşün davetim hala geçerli......

3 yorum:

fatma dedi ki...

ayyy..canım benim çok naziksin şu sıkıntılı günlerinde bizede yer vermene çok sevindim.saol....gel birlikte mum üfleyelim.

Selma dedi ki...

Her zaman arkadaşlarıma ayıracak vaktim vardır. Çünkü siz benim için çok önemlisiniz.Hepinizi çok seviyorum.

Adsız dedi ki...

gün belirlemeye başlasak ii olacak galiba... selma hanım hangi dönemde boşlar acaba?? (tabii bizim iş yerini ayarlamak gerek önce)