Sayfalar

KIZLARIM BÜYÜYOR

Lilypie Waiting to Adopt tickers Lilypie Waiting to Adopt tickers

HOŞGELDİNİZ.......

Blogumuzu ziyaret ederek bizi yalnız bırakmadığınız için kocaman teşekkürler, tekrar misafirimiz olmanız dileğiyle;

23 Mart 2009 Pazartesi

Doğum Günü Hediyeleri

Doğum günü hediyelerini yayınlayacağım dedim üzerinden 3 gün geçti. Biliyorsunuz arkadaşımız Ayşe'nin blogu bana yardım ederken yanlışlıkla silinmişti. O yazamadığı için bende yazmak istemedim. Şükürler olsunki Ayşe bloguna kavuştu. Artık bende gönül rahatlığıyla yazılarıma devam edebilirim.Kocaman bir ohhhhhhhhhhhhhhh
*********
Öncelikle hediyeleri yayınlamamın sebebi hepsinin ayrı ayrı anlamlarının olması ve Fatma Naz'ın hepsine de çok beğenmesi. Belki sizede bir faydam olur diye düşündüm. Eşim ve ben hediye konusunda çok titiz davrandık.Maddi değeri düşük fakat anlamları büyük hediyeler seçtik.Özellikle maddi değeri düşük hediyeler tercih ettik ki çocuğun ilerde beklentileri çok yüksek olmasın. Yani geleceğimize yatırım yaptık. Bunun 3, 4, 5....... doğum günleri var. Tabiki şaka fakat doğum günü veya hediye denilince çocuğun aklına büyük şeyler alınması gerektiği gibi bişey gelmesin istedik.

*********
Önce ilk hediyemizden bahsedelim. Mutlu Çocuklar Arda , Verda ve annesi Ayşe'den geldi. Gizlice blogumuza dalış yapıp doğum günümüzü kutlayarak bize sürpriz yaptılar. Süper bir fikir olduğunu kabul etmek lazım değil mi..... Yüreğinize sağlık....
*********
Babamızın hediyesi Fatma Naz'ın deyimiyle bayık..
***
*
*********
Buda amcamızın hediyesi kakkumba.
***
*

*********
Fatma Naz iki hayvanınıda çok sevdi.Her sabah kalkıp onlara günaydın diyor ve mammalarını veriyor. 2 günde birde babasıyla birlikte sularını değiştiriyorlar. Maşallah kızım hayvancıklarına hiç eziyet etmiyor. Onlara merhametli davranıyor. Apartman dairesinde beslenebilecek en mantıklı hayvanlar diye düşündük.Bir şekilde çocuklara hayvan sevgisini aşılamak lazım değil mi.
*********
En çok kendi hediyemin resmini yayınlayıp biraz bencillik yapmak istiyorum. Fatma Naz'a özel kitap.
***
*
*********
Kitabın ilk sayfasına kahramanın resmi basılıyor. Fatma Naz kitapta kendi resmini görünce sevinçten uçacaktı. Şimdilerde kitabın ismi Fatma Naz'ın kitabı. Artık okumaktan Fatma Naz'da ezberledi. Biz başlamadan kendi başlıyor. "Fatma Naz 2 yaşındaydı Rize'de yaşıyoydu ... "diye
***
*

*********
Kitabın en son sayfasına istediğiniz bir not yazdırabiliyorsunuz. Bütün bunlar nerde mi yapılıyor. İşte burda....
***
*

*********
Bunlarda blog arkadaşım Yadiğar'ın hediyeleri. Fatma Naz'ın kitap kurdu olduğunu biliyormuş gibi arkadaşım süper kitaplar göndermiş. Özellikle Davranış Serisi kitaplarını Fatma Naz hiç elinden düşürmüyor. Bende çok beğendim ve çocuklarınıza tavsiye ediyorum. Kitaplar Zambak yayınlarına ait. Yadiğarcığım başka tavsiye edebileceğin kitaplar varsa ve paylaşırsan çok seviniriz. Sanal alemden gerçek aleme uzanan bu dost eli için çok teşekkürler.
***
*

*********
Bunlarda Van'dan arkadaşım Necmiye'nin hediyeleri. Yadiğarcığımla pişti olmuşlar ama neyse. Bizde bir tanesini başka bir arkadaşımıza hediye ederiz artık. Hediyeyi hediye etmek sünnettir zaten. 365 günde Sevgili Peygamberimiz adlı kitabı kızım çok sevdi. Tabiki uzun uzun okumuyorum. Kısa kısa özetliyorum.
Fatma Naz'la ilgili her konuda bana yardımcı olduğun için hakkını nasıl öderim bilmem. Hatırlıyormusun Necmiye Fatma Naz hapşırsa seni arardım. Belkide benim ve Fatma Naz'ın hayatını kurtaran birisin biliyorsun değil mi. Hamilelikteki böbrek rahatsızlığımda doktorumu bile ayarladın en ızdıraplı günümde yanımdaydın.Şimdide mutlu günümüzde bizi yalnız bırakmadın. Çok teşekkürler....
***
*

*********
Bu bebek süper bir bebek zaten. Taaa Nevşehirden geldi. Ben örmeyi beceremedim canım arkadaşım bir gecede örmüş göndermiş. Hemde dostluk kokan sıcak bir kahve kokusuyla birlikte. Hatta blogunda bahsettiği gelin damatlı lifide bana göndermiş. Canınız sıkılırsa dertleşmek isterseniz telefon numarası 0505..... şaka canım o kadar uzakta değilsin işte burdasın.
***
*
*********
Firdevs Teyzemizin el emeği göz nuru. Ben örgü şeyleri çok seviyorum. Tamam artık her şeyin hazırı var ama el emeği bir başka oluyor. Heralde kendim beceremediğim için bana cazip geliyor.
***
*

*********
Bunlarda bebişlerimiz. Safinaz bebeğimizi Ankara'dan Fidan Teyzemiz gönderdi.
***
*
*********
Bunlarda pişti olunan iki hediye daha. Fatma Naz'ın filleri sevdiğini b
ilenler fil almışlar. Allahtan renkleri farklı. Biri anne fil diğeride baba filmiş Fatma Naz öyle diyor.
***
*
*********
Bu da Allah'ın bize hem hediyesi hemde emaneti. Saf ve temiz olarak aldığımız bu emeneti saf ve temiz olarak yetiştirmek nasip olur inşallah.
***
*

Hediyelerimiz bunlar. Bu doğumgünümüzde şehir dışından çok hediyemiz geldi. Herkese tek tek teşekkürler.

Doğum gününden sonra Fatma Naz sanki birden bire büyüdü. Çok mutlu. Sürekli gelip boynuma sarılıyor ve "anne şeni çok şeviyoyum "diyor. Hareketleri değişti gibi geliyor bana. Konuşmasında zaten hiç sıkıntı yoktu ama hareketler aynen abla hareketleri gibi. oldu.
Aaa aklımdayken Fatma Naz'a bir hediye daha verdim ama şimdi açıklayamayacağım. Sürpriz bir hediye oldu. İnşaallah gelecek hafta sizlerlede paylaşacağım.

15 yorum:

fatma dedi ki...

hepsinide güle güle okusun ve oynasın canım adaşım benim ....nice hayırlı yıllara yeniden öptümmmmm

SMİLENA dedi ki...

ay ay hedilyeleriniz de pek güzelmiş ,güle güle kullansım oynasın,eskitsin.
sevgilerle

ZEZE İLE UCİ dedi ki...

nicee nice daha güzl doğm gnlerine fatmanazcım.Allah yolunu açık etsin. SEVGİLER

Yaşar dedi ki...

Nice mutlu, huzurlu, sağlıklı ve güzel yıllara sevdiklerinizle beraber ulaşmanız dileğiyle. Rabbim bütün çocuklara böyle güzellikler nasip etsin inşaallah. Hayatın ve elimizdekilerin değerini bilmek arzusuyla.

Hatice ve şekerkızı Nisanur dedi ki...

Fatmanaz'ın doğum günü bütün yurtta kutlanmış,çok sevenizin olması ne güzel.çok güzel anlamlı hediyeler güle güle kullansın küçük prenses.
sevgiler

siyap dedi ki...

iyi ki doğmuş fatma nazcık!ben kaçırmışım kusura bakma canım.nice güzel,sağlıklı,mutlu yıllara!
hediyeler çok güzel özellikle seninki.ben de ceroşa yaptırmayı düşünüyordum duyunca çok hoşuma gitmişti.
sevgileeer...

GeCe dedi ki...

güle güle kullansın tüm hediyelerini çok iyi düşünmüşsünüz maddiyat konusunda

kaplumbağa inşallah çok büyüyen değildir benimd e var iki tane bir yılda kocaman oldular küçükken daha sevimliller şimdi başedemiyorum

уαѕємin... dedi ki...

oy oy ne güzel hediyeler bunlar keyifle okusun minnoşşş :)

oyuncaklarda harika bende bakacağım şimdi şu isim yazan kitap sitesinee ee bizim de yaklaşıyor doğum günümüz :))

Şansı bahtı hep açık olsun kuzumun

öpüyourz

Derya kuzuları bunlar dedi ki...

selmacım hediyeler çok güzelde

şu son hediyeyi yine arkası yarın yaptın
tv programları gibi oldu bu hediye işi
heyecanlandırıyorsun bizi:)

fidan teyze dedi ki...

nice mutlu yıllarda daha nice mutlu doğum günlerini de görürüz inşalllah...

becerikliminikler dedi ki...

nice mutlu uzun yıllara girer inşallah fatma nazcık bu arada butun hediyer çok özenle seçilmiş harikalar fakat kitap fikri çok orjinal sizi tebrik ederim:)

Ayşe dedi ki...

Hediyelerin hepside harika ve kesinlikle hepside Fatmanaz icin ozel olarak dusunulmus hediyeler...iyi gunlerde kullansin akilli pyenses..optum ikinizi de:)

O kitaptan bizde de var. Bize de Izmirden ayrilacagimiz gunlerde cocuklari bizimkilerle arkadas olan bir komsum hediye etmisti. Onun uc, benim iki; besi de kitabin kahramanilar ;)

Metehanın annesi Şirin dedi ki...

fatma naz kuzusunun doğum günü kutlu olsun....bıcır kuzu...kocaman öpüyorrum...yüzünden gülümseme hiç eksik olmamamsı dileğiyle..

öpüyorum...

Adsız dedi ki...

hepsi çok güzel hediyeler ama kızınız daha güzel nice mutlu yıllara inşallah

hediye dedi ki...

hepside çok güzel emeğinize sağlık