Sayfalar

KIZLARIM BÜYÜYOR

Lilypie Waiting to Adopt tickers Lilypie Waiting to Adopt tickers

HOŞGELDİNİZ.......

Blogumuzu ziyaret ederek bizi yalnız bırakmadığınız için kocaman teşekkürler, tekrar misafirimiz olmanız dileğiyle;

17 Mayıs 2010 Pazartesi

Çok Tatlı Görünüyodu Ama,


Mutfakta Zeynep Neva'ya çorbasını içirdim ve abla kardeşi baş başa bırakarak lavaboya geçtim. 5 saniye sonra Zeynep Neva'nın çığlıklarıyla kendimi mutfağa attım. Gözlerinden yaş gelecek kadar çığlık çığlığa ağlıyor. Hemen Fatma Naz'a ne olduğunu sordum. Ama cevap yok. Panikledim. Kendi kendime de yok canım ne olacak 5 saniyede kardeşine ne yapabilir ki gibi düşüncelerle içimi ferahlatmaya çalışıyorum.



Bütün sakinliğimle tekrar sordum kızım kardeş neden ağlıyor. Fatma Naz'da gayet sakin hiç birşey olmamış gibi rahat bir şekilde ve hatta oynadığı oyununa devam ederek eli acıyoda ondan ağlıyo dedi Allah Allah ne oldu ki eline kızım dedim. Aynı sakinlikle ben ısırdımda ondan demesin mi. Ben şoktayım, inanamadım hiç ısırma huyu olmayan çocuk kardeşinin elini ısırmış. Hemen Zeynep Neva'nın eline baktım; kocaman diş izleri. Allahtan bir kere ısırmış. Niye ısırdın kızım diye soruncada, çok tatlı görünüyodu ama diye gayet masumca cevap veren bir kızım var.


3 yorum:

gullesu dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
fatma dedi ki...

bende olsam aynı yapardım ne yapsın çok tatlı görünüyormuş:)))

gullesu dedi ki...

canım bir ödülün var bende