Sayfalar

KIZLARIM BÜYÜYOR

Lilypie Waiting to Adopt tickers Lilypie Waiting to Adopt tickers

HOŞGELDİNİZ.......

Blogumuzu ziyaret ederek bizi yalnız bırakmadığınız için kocaman teşekkürler, tekrar misafirimiz olmanız dileğiyle;

9 Ekim 2008 Perşembe

Kitaplarımız Geldi

Mutlu Çocukların annesinin blogunda tavsiye ettiği kitaplarımız geldi.Hem de nasıl geldi bir bakın bakalım hoşunuza gidecek mi?Şahsen geliş şekli benim ve kızımın çok hoşuna gitti****
*****

*****

Kitaplar çok güzel.Ayşe ayrıntılarını blogunda verdiği için benim tekrar anlatmama gerek yok diye düşünüyorum.Ama alıp almama konusunda tereddütünüz varsa kesinlikle alın derim.Bu arada kitapların adımı ne...........İnsan acemi olunca böyle oluyor işte ***Harika Çocuk Nasıl Yetiştirilir? ve Cıvıl Cıvıl 365 Etkinlik.******************

***

*****

***

Bu arada desteklerinden dolayı Ayşe Teyzemize ve babamıza teşekkürler******

1 yorum:

Ayşe dedi ki...

Selmacigim babanizin jestine bayildim, guzel bir yazi esliginde kitaplari size ulastirmasi cok hos :)

bol aktiviteli gunler diliyorum canim ;)