Sayfalar

KIZLARIM BÜYÜYOR

Lilypie Waiting to Adopt tickers Lilypie Waiting to Adopt tickers

HOŞGELDİNİZ.......

Blogumuzu ziyaret ederek bizi yalnız bırakmadığınız için kocaman teşekkürler, tekrar misafirimiz olmanız dileğiyle;

23 Aralık 2008 Salı

Fatma Naz'ın İkinci Kurban Bayramı

Bayram geçeli epey oldu ama anılarımızı yazamadım. Malum ders çalışıyordum. İşte fırsat buldum ve yazıyorum. Bayramda Rizedeydik. Memlekete gitmedik. Yani benim memleketime.


*****




*****

Önce kahvaltı yapıldı bayramlık ciciler giyinildi ve babanın eli öpüldü. El öpmenin sonucu olarak da harçlık alındı. Kumbaraya itina ile atıldı.

*****



*****
***
*



*****
***
*

Akşama doğru Firdevs Teyzemize gittik. Harçlığımızı aldık, ev yapımı baklava, börek, dolma hepsinden afiyetle yedik. Firdevs Teyzemiz maşaallah çok becerikli bir hanım...

******

Bu bayramın Fatma Naz için önemi ilk defa kurban eti yedi ve babaannesini ziyaret etti. Geçen yıl yedirememiştik. Biraz ek gıdalar konusunda sıkıntılıydık. Ankara'da oturduğumuz içinde babaanneyi ziyaret edememiştik. Rize'ye taşındıktan sonra babaanemizin köyüne gittik ama Fatma Naz uyuduğu için ziyaret edememişti. Bu bayram nasip oldu. Şimdi kızıma babaannen nerede diye sorunca;

- cennette yatıyo diyor.


Kızım babaannesine dua etti ve arkasından bebek istemeyide unutmadı. Cenneti onun anlayacağı bir dille anlattık (bol bol çikolata, şeker, bir sürü oyuncak....) çok hoşuna gitti.


-anne babaanne bana cennetten çikoyata göndeysin ya diyor.
*****
( Babaannesiyle kovalamaca oynamak istiyor du ama...................)
*****
***
*

Köyden dönüşte Trabzon'a uğradık. Yeni açılan Forum'da biraz tuırladık. Oyun parkında oynadık, oyuncakçıları gezdik. Ve sıfır oyuncak aldık. Fatma Naz istemedi ki. Bana kalsa koca koca bebeklerden bir iki tane alırdım. Oyuncaklara Fatma Naz'dan çok ben sulandım. Kızımın gözü çok tok. Dışarıya çıkınca bir simit, bir balon ister o kadar. Şimdiye kadar hiç bir oyuncakçı kızıma oyuncak satmayı başaramadı he he. Bunun için özel bir çaba harcamadım. Allah vergisi.....


*****


*****


Bebeklere cici cici yapmayı da ihmal etmedik.


*****




*****

Baba kız her zaman ki gibi el ele.

*****


*****

***

*

Akşam dönüşte Tuğba ablamıza uğrayıp bayramlaşmayı hiç unutur muyuz?

*****

Bayramım 3. günü benim iş yerinden arkadaşımın Ali Bey'lerin köyüne gittik. Çok hoş vakit geçirdik. Fatma Naz çok çok eğlendi. Artık et yemekten bıktığımız için mangalda cız cız hamsi yaptık. Manzara süper, hamsiler süper................


*****




*****


Hamsi yemeyi sabırsızlıkla bekleyen kedicik......


*****



*****


Fatma Naz kedilerle bolbol oynadı. Bir iki gün kadar kedileri sayıkladı.


*****



*****


Çay bahçesinin önünde iki çay tutkunu... (Ama Fatma Naz'a çay diye ıhlamur içiriyorum. )


*****


Fatma Naz'ın "bu gün bayyam eyken kaykın çocuklay " şarkısıyla bir bayram daha bitti.

6 yorum:

ZEZE İLE UCİ dedi ki...

çok güzel bir bayram olmuşş allah tadınızı bozmasın. çok tatlı bu kız yaaa zeze de bayram boyunca aynı şarkıyı söledi durdu . sevglier bizdenn...

Adsız dedi ki...

Güzel geçmiş yavrım nasılda el öpmüş maşallah.

Şekerci Butik dedi ki...

oyy fıstığıma maşallh...resimler harika..bayramınız dolu dolu geçmiş ne güsel..

öpüyoruz..

AsYa dedi ki...

selmacım senin rizeli olmadığını anladım :)
senin orda olduğunu okuyunca bende rizeliyim ne hoş tesadüf demek istemiştim..hiç rizeden bir bloggera rastlamadım..
hatta hastaneye çok yakındır babamın evi:)
yazın gelirim sanırım rizeye..
bende görüşmek isterim..blogumda cvp vermedim..burdan yazdım

yasin kılıç dedi ki...

fatma naz bayram da babacığının elini öpmüssün inşaallah yüklü bir harçlı alabilmişsindir.

Adsız dedi ki...

SELMA TEYZE BEN MERVE SİTENE BAYDIR GİRİYORUM AMA DAHA YENİ AKLIMA GELDİ YORUM YAZMAK ASLINDA BENİM AKLIMA GELMEDİ ANNEMLER SÖYLEDİ NEYSE AYRINTILARA TAKILMAYALIM ÇOK GÜZELMİŞ FATMANAZIN SİTESİ ÇOK BEYENDİM BU ARADA SELMA TEYZE O KADAR BO ZAMANI BULUPTA NASI BURALARA YAZI YAZIOSUN ANLAMADIM BENİM KAFAMI KALDIRCAK ZAMANIM BİLE YOK NEYSE SİZİ ÇOOOOK ÖPÜYORUM